Akut tandlæge på Nørrebro

Akut behandling

Nogle gange kan en tandbehandling ikke vente – enten på grund af smerter, eller fordi du har slået et stykke af en tand.
Hos Tandlægerne Reimer & Co står vi klar, når du får brug for en akut tandlæge på Nørrebro.

Du skal derfor aldrig holde dig tilbage med at kontakte os på tlf. 38346786, du vil få en tid hurtigst muligt.

Alle akutte situationer bliver behandlet til vores normale, lave priser. Du finder os på Borups Allé 7, 2200 København N.

Hurtig og effektiv behandling, når behovet opstår

Hos Tandlægerne Reimer & Co er det vores mål at hjælpe vores patienter til sunde og velfungerende tænder – hele livet. Derfor tager vi altid din forespørgsel alvorligt, når du kontakter os med behov for at blive behandlet akut af en tandlæge på vores klinik på Nørrebro.

Der kan være flere grunde til at opsøge akut tandbehandling. Både fordi tandpine er i sig selv ganske ulideligt, men også fordi tandsmerter ofte er et tegn på caries eller andre sygdomme i tænderne.

Smerter er alene ikke altid grunden til, at du bør bede om akut behandling. Knækkede tænder eller mistede fyldninger medfører eksempelvis ikke altid gener, men det betyder ikke, at du skal ignorere problemet. Der er væsentligt større chance for at kunne genetablere tanden, hvis du bliver behandlet kort tid efter, at skaden er sket.

Akut behandling i behagelige og professionelle rammer

Når du får behov for akut tandlægebehandling nær dit hjem på Nørrebro, er det vigtigt, at du føler, at du og dine tænder er i de bedste hænder. Hos Tandlæge Reimer & Co bliver du mødt af et hold af dygtige og engagerede tandlæger med stor faglig ekspertise.

Vi vil altid tage godt imod dig, og vi stræber efter at behandle skånsomt, smertefrit og omsorgsfuldt.

Akut tandlæge nær Nørrebro uden for åbningstid

Har du brug for akut tandlægebehandling på Nørrebro uden for klinikkens åbningstider, kan du sende os en mail på info@tandlaegereimer.dk. Vi kontakter dig hurtigst muligt. Vi har telefontid alle ugens hverdage fra kl. 8.

Vi henviser til Københavns Tandlægevagt, der holder til på Oslo Plads 14, 2100 København Ø – lige ved Østerport Station. Her kan du få en akut behandling hos en tandlæge tæt på Nørrebro, når vi holder lukket.

Københavns Tandlægevagt har åbent:
Hverdage: 20.00 – 21.30
Weekend og helligdage: 10.00-12.00 samt 20.00 – 21.30.

Grundgebyret for behandling hos tandlægevagten er minimum 971 kr.
Link: tandlægevagten.dk